A résztvevőknek egy nagyvállalat társadalmi felelősségvállalási (CSR) projektjét, vagy egy profitorientált, ám társadalmilag hasznos vállalkozás elindítását kell megálmodniuk.
A rapid workshop keretei között a hangsúly a csapatmunkán, a brainstormingon és az ötlet eredetiségén van. Ugyan részletes pénzügyi és marketing tervet nem várunk el a diákoktól, de végig kell gondolniuk vállalkozásuk főbb stratégiai elemeit. Választ kell adniuk, hogy miért hasznos megoldásuk a fogyasztók számára, hogyan lesz majd vállalkozásuk fenntartható, illetve hogyan fog bevételt generálni.
A 2-3 órás foglalkozás végén egy rövid előadás formájában kell bemutatniuk vállalkozásukat, majd a válaszolniuk kell a zsűri kérdéseire, akik ezt követően eldöntik, hogy az ötlet érdemes-e a befektetés elnyerésére.
Az eredményhirdetés után a diákokkal közösen vonjuk le a projectmunka tanulságait.