Brit tudósok bebizonyították…

A szegedi MCC központban tartottuk meg először vadiúj Rapid workshopunkat, melyen marketing és tudománykommunikációs skilleket tanítunk a diákoknak egy gyakorlati, természettudományos probléma köré ágyazva. A csapatok kapnak egy-egy társadalmi problémát, melyre egy komplex marketingkampányt kell kidolgozniuk. A workshopot a szokásos pitchek és az eredményhirdetés zárja, ahol kiderül melyik csapat oldotta meg legjobban a feladatot.

Bug-Bite

Te ennél rovarlisztből készült kakaós csigát? Sajnos a magyarok nagy többsége nem, hiába fenntartható és egészséges az ilyen módon előállított élelmiszer. Boti és Beni csapatának nem kisebb feladata volt, mint egy rovarlisztből készült kakaós csigát áruló startup termékének marketing kampányát kitaláltni, melynek eredményeképp a népesség elfogadóbb lesz az ízeltlábúakból előállított élelmiszerek felé. A csapat parádésan oldotta meg a feladatot, nagyon jól kiválasztotta a célközönséget és egy elképesztően öteletes gerilla kampánnyal állt a zsűri elé. Hogy pontosan mi volt a megoldás? A SCUP TikTok-ján meglesheted.

Affi-Család

Berke és Réka csapatának a feladata az volt, hogy előálljon egy kampánnyal, ami az afázia tüneteire hívja fel a lakosság figyelmét. Hogy mi is az az afázia? Ha az agy bizonyos részét valamilyen sérülés éri például egy sztrók vagy egy közúti baleset kapcsán, a beszédért felelős agyterületen az idegsejtek működése megszűnik, képtelenek lesznek arra a precíz összjátékra, amely a beszéd értéséhez és formálásához szükséges. A diákok nagyon hamar ráéreztek és rákapcsolódtak a témára. A csapat nagyon hatékonyan és precízen dolgozott, eredményük a logójukon is meglátszik. Ha érdekel milyen kampányt dolgoztak ki a diákok az afázia témakörben lesd meg az összefoglalónkat a TikTok csatornánkon.

Halld meg az életed

A fiatalkori halláskárosodás olyan jelenség, amely egyre inkább elterjedt a modern életmód és technológiai fejlesztések miatt. Terjedésében sajnos nagy szerepet játszanak a mobilos streaming alkalmazások. Miro és Bálint csapatának a feladata az volt, hogy egy ügyes marketingkampánnyal felhívja a fiatalok figyelmét a problémára és a tünetekre. A csapat munkájából kiemelhető, hogy végig nagyon reálisan gondolkoztak az elérhető célok és társadalmi hatások tekintetében. Megvalósíthatóság szempontjából az egyik legátgondoltabb ötlet lett az övék. De vajon a megvalósíthatóság önmagában elég a győzelemhez? Nézz fel a TikTok csatornánkra és derítsd ki magad!