A világ is több sokkal, ha kinyujtózunk, nagy hegyekre mászunk.

Május 19.-én meghívást kaptunk a Makói József Attila gimnáziumba, ahol két osztálynak terveztünk egy Bullet Workshopot tartani. Az eredeti terv szerint öten mentünk volna, Beni Réka, Berke, Miró és Boti, ám az utunk kicsit kalandosabbra sikerült, mint ahogy szerettük volna.
Először is a szegedi hídi vásár miatt le volt zárva a fél város, tehát kerülnie kellett a csapatnak egy nagyot, és Rékát sajnos már nem tudtuk időben felvenni, így végül csak négyen mentünk. Majd Makó felé tartva kiderült, hogy alig van benzin a kocsiban, tehát kérdéses volt lejutunk-e a workshopra. Szerencsére a forgalom és az üzemanyag is kedvezett, így hát kezdés előtt pár perccel már a termekben voltunk. Nagyszerű osztályok fogadtak minket, hatvan gyerekkel tudtunk megismerkedni a két Bullet Workshop alatt.
Ennél a típusú foglalkozásnál az a feladat, hogy minden csapat a mentoraival 20 perc alatt a Mit?Kinek?Hogyan? kérdésekre válaszolva, előálljon egy ötletes vállalkozással, és az idő leteltével egy mondatban összefoglalja a konkrét elképzelését. Miró csapata egy olyan témát választott aminek a középpontjában a környezetgazdálkodás, azon belül egy közös komposztálási program kidolgozása volt a cél, ahol az emberek a városban kihelyezett komposztálókba vihették a zöldhulladékukat és ételmaradékokat, így pedig részesülhettek friss virágföldben minden évben. Berke csapata, egy közös sportolási lehetőséget megteremtő applikációt agyalt ki, ahol a fiatalok megnézhetik éppen melyik sportpálya szabad, és csapatokba tudnak szerveződni online.
Beni és Boti csapata egy olyan online kurzust szeretett volna megvalósítani, ami a fiatalokat indítja el az online marketing és kereskedés útján, így egy sikeres fiatal vállalkozó generációt hozva létre. Összességében tehát a nehéz odafelé út után, hatalmas megkönnyebbülés volt ilyen remek diákokkal dolgozni, reméljük fogjuk még látni őket a jövőben, akár hosszabb foglalkozásokra is.
Workshopunk a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával valósulhatott meg.