Marci versenyzőinek ötlete a BaciStop kampány, amely elsősorban kisgyerekes-iskolás szülőket céloz meg. Blog-portáljukon hangsúlyozzák, hogy csak akkor kérjünk antibiotikumot az orvosnál, ha kifejezetten bakteriális fertőzés gyanúja áll fenn, mivel a fölösleges antibiotikum fogyasztás súlyosbítja a rezisztencia kialakulását. A kampányt a Batthyányi gimi 122.000 fős Facebook csoportjában, valamint egészségügyi influenszerek segítségével promótálnák, hogy minél több szülőhöz eljusson az üzenet. Anna csapatának terve a gyógyszertárakkal való együttműködésen alapul. Az antibiotikumot visszaváltó emberek kedvezményeket kapnának vitaminokra, valamint plakátok formájában is népszerűsítenék a programot több városban. Így az emberek nem csak anyagilag, de tudatosan is profitálnának a részvételből, hozzájárulva az antibiotikum-rezisztencia elleni küzdelemhez.