Nyolcadik óra

Június 6-án meghívást kaptunk a szegedi Tömörkény István Gimnáziumba, ahol a 11. osztály biológia tagozatosaival töltöttünk egy egy osztályfőnöki órát. Az a röpke idő nagyon jól telt, mivel a gyerekek örültek, hogy nem hagyományos óra volt. A biológia tanáruk is örült, hogy betekintést kaphatott a workshopunkba, olyannyira, hogy a jövő tanévben is szívesen látnának minket vissza, de erről majd később.
Három csapatra osztottuk a gyerekeket véletlenszerűen, így lehetőség nyílt arra a diákoknak, hogy olyanokkal is együtt dolgozhassanak, akikkel nem biztos, hogy dolgoznának. A vállakozást 20 perc alatt kellett felépíteniük három kártya segítségével.
Az én csapatom egy környezetvédelmi központi oktatást hozott létre a kártyák alapján, aminek lényege az, hogy a tanárképző és óvóképző egyetem tantervébe mar be legyen építve a környezetvédelemre való nevelés, aminek következtében a végzett hallgatók ezt a tudást a gyakorlatba is át tudják vinni.
Úgy gondolom, hogy csapatom kimaxolta a lehetőségeket, és a piacon is megállná a helyét ötletük.
Berke